SEO COMPANYTvorba webových stránek

tvorba www stránek ceník

Publikováno 08.12.2012 v 23:20 v kategorii Novinky, přečteno: 281x

Cílem SEO bývá , bez návštěv je jakkoliv nádherný web nebožtík a je na nic.Nemůže být důležité zda-li návštěvník přijde z google, bývají i jinačí vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako bebo, twitter, pinterest a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na hodnocení internetových stránek a dohromady i jeho pořadí ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Ale v dnešní době už bude zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technik. Máme možnost najít, že google klade zejména maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Video Co-Occurrence